10 paź 2015

Pokonaj swoją nieśmiałość.

                                                                Cześć!
 Nieśmiałość.
Dotyka wiele osób które nie umieją sobie z tym poradzić.Często boją się ośmieszenia,takie osoby także nie mają własnego zdania,opinii na dany temat,boją się do kogo kol wiek odezwać.Przeszkadza to także w zawieraniu nowych znajomości,przyjaźni.Taka osoba często jest osamotniona nie ma komu się wyżalić,powiedzieć co jej leży na sercu,wyznać tajemnicę.
Jesteś nieśmiała/y i nie wiesz jak sobie z tym poradzić?Zapraszam do dalszej części notki!
 
                  





               Oto kilka sposobów jak sobie z tym poradzić:

                                  Pozbądź się niskiej samooceny!
Nieśmiałość często wynika z tego że nie akceptujemy siebie takimi jakimi jesteśmy.Przecież każdy jest wyjątkowy i nie ma drugiej takiej samej osoby na świecie!
Cel:Nie porównuj się do innych,skupiaj się na zaletach siebie a nie na wadach.
        

             Zrozum że nieśmiałość nie zniknie sama!
Aby sobie z tym poradzić musisz także pamiętać o tym że to wymaga twojego poświęcenia i pracy.
Cel:Pracuj nad tym i nie poddawaj się!

                         
                           Przełamuj się!
Jeśli chcesz coś osiągnąć ustal sobie konkretny cel do którego będziesz dążyć.Zaczynaj od niedużych poprzeczek,lecz wspinaj się coraz wyżej i coraz więcej od siebie wymagaj.Ten punkt jest także przydatny dla osób które chciały by zacząć blogować,ale boją się reakcji znajomych.Także słuchajcie.Nie przejmujcie się tym co mówią o tym inni.Skoro lubicie to robić to róbcie to bez względu na to co powiedzą wasi rówieśnicy.Gdy ja zakładałam mojego bloga także miałam taki problem iż bałam się ich reakcji,lecz jakoś sobie z tym poradziłam więc i ty na pewno sobie z tym poradzisz!
Cel:Rób to co chcesz robić i ustal sobie konkretny cel.


                           
                             Oswajaj lęki! 
Koleżanka zaproponowała ci spotkanie w kawiarni,a ty nie wiesz jak się zachować?Jeżeli boisz się tej sytuacji,boisz się że powiesz coś źle,ustal sobie taki mały plan w którym mniej więcej zapiszesz sobie o co mogłaby cię zapytaj i przygotuj sobie odpowiedzi tak aby dobrze przed nią wypaść.(oczywiście nie bierz go ze sobą gdy idziesz na spotkanie i nie czytaj z niego,hihi).

















    Ostatnie zdjęcie nie było robione razem z tą sesją lecz stwierdziłam że też je dodam bo jest po prostu śliczne i bardzo mi się spodobało!:)

Bardzo dziękuję za przeczytanie notki,myślę że wam się spodobała.I chcę bardzo podziękować mojej cioci która zrobiła mi wszystkie zdjęcia,dziękuję za miło spędzony czas!
Jeśli już tutaj jesteś zostaw po sobie jakiś ślad!

Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy.
T-shirt-cropp
Spodenki-cropp
buty-styl but
bransoletka-zegarmistrz
Pozdrawiam i widzimy się już niebawem,pa.
 

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ♥♥♥♥♥ I bardzo pięknie napisany post ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane, ale ortografia moim zdaniem pada :/
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane!! ;)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście jestem osoba, która z tym problemów nie ma :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobom nieśmiałym na pewno takie rady się przydadzą.
    Na szczęście ja nie ma problemów z nieśmiałością!
    Śliczne zdjęcia :D

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne " rady" :)) kapitalna spódniczka ! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola Słowik :) (znasz mnie )30 października 2015 12:36

    Dziękuje ! Super porady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat nie jestem osobą nieśmiałą i nie mam z tym problemu
    Ale porady na pewno takim osobą się nie przydadzą

    Zapraszam do siebie
    http://cherryochyya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jestes sliczna <3 z niesmiaoscia walka jest niestety trudna, znam to ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i ładne zdjęcia pozdrawiam :) http://kamilalipska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, i blog bardzo przejrzysty :) :)
    Zapraszam http://asrealikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie jestem nieśmiałą osobą i od dziecka mam z tym kłopot, może nie jakiś duży, ale jest, więc rady na pewno się przydadzą :) śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. Skorzystam z rad, bo sama jestem nieśmiała :* Zajrze jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieśmiałość jest straszna, podcina skrzydła tak wielu osobom, które mogłyby spełnić wszystkie swoje marzenia! Wierzę, jednak, że każdy z nas ma w sobie siłę, żeby ją pokonać... Notka bardzo motywująca, warto uświadamiać innym jak wiele siły w sobie mają:) Nie jest to łatwa walka, ale można ją wygrać! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane! Ja jeszcze jakiś rok temu byłam strasznie nieśmiała, ale na szczęście zwalczyłam to i muszę przyznac, że jest mi w życiu o wiele łatwiej :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ją sama się z nieśmiałości wyleczylam ,niektórzy tego chcą a inni nie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne porady! Warto być śmiałym, a jeśli się nie jestem, chociaż dążyć do tego! Śliczne te spodenki! Sympatyczne psiaki!
    Zapraszam! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Generalnie nie miałam nigdy zbyt wielkich problemów z nieśmiałością, ale mam mega spinę, jak muszę zagadać do kogoś na ulicy. W lipcu na obozie anglojęzycznym (w Anglii, tak dla wyjaśnienia XD) musieliśmy się dobrać w pary i przeprowadzić ankietę z 10 osobami w parku. Nie dość, że musiałam rozmawiać z tymi osobami przez jakieś 10 minut z każdą, to jeszcze po angielsku X'D
    Co do porad, myślę, że osobom nieśmiałym (w jakichkolwiek sytuacjach) by się przydały i wielu osobom pewnie pomogły, bosą to raczej popularne porady. Staraj się zawsze dodać coś.. oryginalnego. Nieznane sposoby często są o wiele skuteczniejsze :D
    Zapraszam też do siebie :)
    http://magdaleneestyle-fashion.blogspot.com/2015/11/my-christmas-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie nieśmiałość jest jakąś wadą, ale często jest bardzo urocza :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem osobą nieśmiałą, ale nie boję się ludzi, co jest trochę dziwne.
    Ale co też jest dziwne - wcale nie jest mi źle z tą wadą(?).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat specjalnie nieśmiała nie jestem, ale życze powodzenia wszystkim którzy są :)

    Pozdrowionka,
    Smiley

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no fajny blog. Pozytywne zdjęcia i ciekawy temat na post może sama coś na ten temat niedługo napiszę :) http://lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Post świetny, prawdziwy!
    Zdjęcia również 💞

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się czyta to co piszesz, jesteś taką mlodą osobką a tak mądrze się wypowiadasz, tak trzymaj! :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba próbować małymi kroczkami ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mądry wpis! :)
    Na pewno wielu osobom się przyda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądry post! Ja mam wielki problem z nieśmiałością, ale walczę z nią :D
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  28. pamiętam jak kiedyś byłam nieśmiała.Chyba najbardziej pomógł mi blog:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też pomógł blog i przełamałam bycie nieśmiałą. Fajna psinka na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń