24 lis 2016

CO TO ZNACZY BYĆ TOLERANCYJNYM?

TOLERANCJA
Według Wikipedii:
Tolerancja – termin stosowany w socjologii, badaniach nad kulturą i religią. Słowo oznacza w tym kontekście „poszanowanie czyichś poglądów, wierzeń, upodobań, różniących się od własnych”. W różnych językach indoeuropejskich przybiera ono niuanse, np. w angielskim w odniesieniu do ludzi oznacza on „postawę wykluczającą bigoterię lub srogości w osądzaniu innych” lub ich dyskryminację. Może oznaczać również „wyrozumiałość”, „akceptację” lub „chęć zaakceptowania uczuć, zwyczajów lub wierzeń innych niż własne”.
Ile razy spotkaliśmy na ulicy pary homoseksualne?
Ile razy osoby, które powiedziały jak tak w ogóle można?
Ile razy ludzi, którzy po prostu, zwyczajnie naśmiewały się mówiąc, że są tolerancyjni?
Najwidoczniej, posługując się tym słowem nie znali nawet jego znaczenia.
Każdy jest inny, a zarazem wyjątkowy.
Powinno się tolerować wszystko i wszystkich bo nic nie dzieje się bez powodu.
Zanim coś powiecie,
Wyśmiejecie kogoś
Zastanówcie się czy mi coś to da?
Oczywiście, że nie!
Jedynie sprawi cierpienie drugiemu, a tak jak mówi przykazanie "Nie czyń bliźniemu co tobie nie miłe".
To tak jak z blogowaniem.
To, że w sumie jako jedyna z okolic mojego miasta jestem blogerką,mam inną pasję oznacza, że jestem gorsza?
Wcale nie!
Osoby naśmiewające się tak jak z na przykład par homoseksualnych jak i z czyjejś pasji po prostu nie mają nic innego do roboty jak skrzywdzenie innej osoby.
Rozumiem, że każdy może wyrazić swoje zdanie, ale wyzywanie kogoś typu: "haha blogereczka nie ośmieszaj się", a wyrażenie swojej opinii to dwie inne sprawy.
Sama spotkałam się z hejtami na mój temat dotyczącymi bloga, ale jak widzicie wracam i nic mnie od tego nie odgoni.
Teraz zadajcie sobie pytanie
Czy tak naprawdę to czy ja jestem tolerancyjnym?
Pamiętajcie, że każdy ma prawo robić w życiu to co chce.
Chcecie prowadzić bloga, ale boicie się zdania innych?
Powiem wam, że ja tez się bałam.

Może w spotkałam nie miłe docinki, ale uwierzcie to po jakimś czasie minie, a nikt za was życia nie przeżyje!
Nie było mnie tutaj już prawie rok, ale na nowo powracam i myślę, że znów zyskam większe lub mniejsze grono czytelników.
Przez ten rok jak jako człowiek bardzo się zmieniłam no i z wyglądu uważam, że tez małe zmiany zaszły.
Pozostawiam was z moimi dwoma aktualnymi zdjęciami, a za jakiś czas pojawi się sesja!
PAMIĘTAJCIE, ZAWSZE UŻYWAJCIE SŁÓW KTÓRYCH ZNACZENIE ZNACIE I TOLERANCJA TO BARDZO WAŻNA CECHA W ŻYCIU CZŁOWIEKA!
Dziękuje za przeczytanie!

16 komentarzy:

  1. Osoby naśmiewajace się z homoseksualistów nie są nie tolerancyjne, a głupie.
    Przyczepie się tylko do definicji z Wikipedii. Po pierwsze nigdy nie bierz czegokolwiek z Wikipedii, bo po tej definicji można stwierdzić, że pisał ją ktoś kto nie zna terminu tolerancja. To tak na przyszłość, bo możesz się na tym przejechać.

    Pozdrawiam.
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poruszyłaś bardzo ważny temat. W stu procentach się z Tobą zgadzam. Wszyscy jesteśmy równi.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz oraz stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post :)
    Każdy inny wszyscy równi! :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tolerancja znaczy dla kazdego co innego. Ja osobiscie jestem tolerancyjna dla homoseksualistów jednak do "ciapatych" juz nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tolerancyjna dla homoseksualistów, jednak z żadnym nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie naśmiewam sie, ale jestem mało tolerancyjna, jesli chodzi o orientacje seksualne... dla mnie to choroba i tyle ;) powinno sie to leczyc

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety Polska należy do tych państw, które są zdecydowanie mniej tolerancyjne...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post ;) Bardzo fajnie się czytało ;) Obserwuję http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy jesteśmy równi, nie ma ludzi lepszych i gorszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy mogę nazwać się osoba tolerancyjna. Obrzydzaja mnie osoby homoseksualne, ale mimo, że znam wiele osób o innej orientacji to nigdy nikogo nie wysmialam, nie obrazilam, ani nie dogryzalam jakimiś docinkami. Notka bardzo ciekawa i na pewno wiele osób jeszcze wyrazi swoje zdanie pod tym postem. Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, zgadzam się z tym co napisałaś
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. My jesteśmy bardzo tolerancyjne :) Za żadne skarby nie śmiałybyśmy się z osób homoseksualnych . Super, mądry wpis ładne zdjęcia :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Ludzie często mówią, że są niby tolerancyjni, ale gdy przychodzi co do czego...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny post, genialny, mocny powrot ;) no, ale niestety Polacy z roku na rok są coraz to bardziej mniej tolerancyjni ;/

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!

    może wspólna obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty!
    Bardzo ciekawie napisane ;)
    Czekam na kolejne wpisy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń