10 gru 2016

CHRISTMAS|CHRISTMAS|CHRISTMAS ZIMA 2016/17




Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami.
Uwielbiam ten świąteczny klimat.
Te wszystkie dekoracje, piosenki świąteczne w sklepach i ta cała aura.
To taki magiczny czas na który czekam przez cały rok.
Teraz siedzę sobie pod ciepłym kocykiem popijając kakałem.
  Pamiętajcie, żeby jak najczęściej się uśmiechać.
Niech nikt i nic was nie powstrzyma.
Cieszmy się życiem!
Szczególnie w tym okresie świąt Bożego Narodzenia powinniśmy korzystać z tych ostatnich dni starego roku, 2016.
Sama czasem mam takie dni, kiedy nic mi się nie chce i najchętniej cały dzień spędziłabym w moim pokoju na łóżku pod kocem z ciepłą herbatą, ale niestety nie zawsze mogę sobie na to pozwolić.
Dzisiaj choć pogoda nie była zbyt przyjemna postanowiłam wybrać się na sesję.
Teraz już zmykam i zostawiam was ze zdjęciami.
Miłego popołudnia!









                                               
                                                Boyfriendy- house
                                                     T-shirt- house
                                                        Buty- house
                                                 Chocker- miejski sklep
                                                         Kurtka- house


54 komentarze:

  1. ja również uwielbiam świąteczny klimat! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful :) follow for follow ? let me know

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że w Housie są takie ładne kurtki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, bardzo ładne spodnie :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka trochę podoba do mojej, więc podoba mi się! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurtka :) również uwielbiam swięta i nie moge sie doczekac :0

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    !
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia! Ja kocham świąteczny klimat ♥
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia i ogólnie cała stylizacja :) Bardzo podoba mi się chocker <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/test-kosmetyczny-5.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Ja uwielbiam taką pogodę, ale to na jesień nie w zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kurtka, poszukuję takiej. Mogę wiedzieć ile kosztowała ? :)
    Odpisz na moim blogu, gdyż za pewne zgubię link i zapomnę zajrzeć na odpowiedź...
    Jestem roztrzepana :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mam bardzo podobną kurtkę, stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z niecierpliwością czekam na Święta :)
    podobają mi się Twoje spodnie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka, na prawdę ! *_*
    http://szereemeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kurteczka! Ale spodnie również ciekawe ! :)
    Super stylizacja :)
    Też mam takie dni lenia, że leże w łóżku i nic mi się nie chce, ale czym bliżej Świąt tym energi przybywa! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również kocham świeta, już nie mogę sie ich doczekać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, uwielbiam takie kurtki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju ja też czekam na Święta!!<3
    Kocham ten czas, ale jeszcze nawet nie mam czasu iść po prezenty..;/

    http://www.justcleo.pl/2016/12/czesc-kochani-piszac-tego-posta-za.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylówka, tylko lepiej jakby zdjęcia byłyby większe. Mogłabym zobaczyć detale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka! Uwielbiam ten świąteczny czas, a robienie świątecznych zakupów, prezentów to moje ulubione zajęcie w tym czasie. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, a stylizacja mi się podoba :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach świąteczny klimat:)
    Juz nie mogę doczekać się świąt w gronie rodziny i tego miłego nastroju!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja i chyba sama niedługo będę robiła na święta, bo widzę,że jest ich co raz bliżej
    Zapraszam do mnie-----> http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja kocham świąteczny klimat :) ale jednak bez sniegu to nie to saamo, moglby padac tylko tydzien w ktorym są świeta i byloby idealnie :DD

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chodzę cały czas uśmiechnięta, uwielbiam ten świąteczny klimat! Śliczną masz kurtkę :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta Bożego Narodzenia tworzą jedyny w swoim rodzaju nastrój który po prostu kocham

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo złej pogody zdjęcia nie wyszły źle. :) Fajna stylizacja!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tak samo jak ty świąteczny klimat.
    Super stylizacja. Obserwuje i zapraszam do siebie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jakoś nie czuję tego świątecznego klimatu bo nie ma śniegu a bez śniegu to tak eeh :/ fajna stylizacja!
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Coraz więcej osób ma taką kurtkę, nawet w realu :) Chyba zacznę spisywać kolory "lisa" XD
    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam bardzo podobny t-shirt :)
    Świetna stylizacja,pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  34. uśmiech zawsze jest najważniejszy ;) nie tylko przed Świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna stylizacja. Święta idą wielkimi krokami już nie mogę się ich doczekać
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna stylizacja, podoba mi się bluzka! Chcę taką.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja <3 Ja święta uwielbiam zwłaszcza za czas spędzony z rodziną gdzie w ciągu roku mijamy się i nie mamy dla siebie czasu...

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietne zdjecia kochana ale na przyszlosv powieksz je :) Bedzie sie lepiej ogladalo

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna stylizacja, zwłaszcza parka, jest śliczna.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja rowniez staram sie wykorzystywac te ostatnie dni jak najlepiej. Z tego roku jestem bardzo zadowolona i mam nadzieje, ze przyszly bedzie rownie wspanialy jak obecny :)
    Bardzo fajne miejsce na zdjecia wybralas.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale super zdjecia <3 i fajny ciekawy post :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też uwielbiam ten przedświąteczny czas :) Jak tylko nadchodzi grudzień ogarnia mnie szał ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna stylizacja i to prawda, świąteczny klimat ma coś w sobie :)
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja te z uwielbiam świąteczny klimat :) super kurtka :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz cudowny kolor włosów . Zazdrosze i obserwuje bo świetny blog

    OdpowiedzUsuń