15 gru 2016

DWULICOWOŚĆ

Witam ponownie.
Ostatnio zauważyłam, że bycie dwulicowym jest coraz bardziej "na topie".
Osoby prezentujące takie zachowanie szczególnie w wieku w którym, jednak odrobinę dojrzałości się wymaga jest bardzo irytujące, ale niestety coraz częściej spotykamy się z takimi ludźmi.
Pewnie nie raz spotkaliście się z takimi "przyjaźniami" kiedy jedna obgadywała drugą, a później jakby nigdy nic udawała przyjaciółkę?
Ale, czy to tak naprawdę przyjaźń?
Oczywiście że nie!
Niestety nie da się tego całkowicie zwalczyć.
Takie osoby są i będą i nikt tego nie zmieni natomiast według mnie jest to bardzo żałosne i gdy widzę takie osoby w mojej szkole to aż mam ochotę zwrócić uwagę, ale po chwili decyduję, że nie warto.
Takie osoby są siebie warte i nawet szkoda o tym gadać.



Ostatnio bardzo często siedzę w szkole do 15 (nawet później) i nie mam jak robić zdjęć choć bardzo bym chciała. Dziś gdy skończyłam o 14 i na dworze było jeszcze okay postanowiłam szybciutko lecieć na sesję i jestem zadowolona choć jakość nie jest najlepsza.
Mam przed świętami masę sprawdzianów i kartkówek.
Jestem już tym wszystkim wykończona, ale dam radę, wierzę w to!
Zanim się nie obejrzę będzie już przerwa świąteczna której tak bardzo wyczekuję.


W tej stylizacji postawiłam na jeansy z lekko podwyższonym stanem w kolorze szarym, czarne bootki, parkę i t-shirt w lekkie paski.
Outfit jest bardzo podobny do poprzedniego, ale mam nadzieję, że wam się spodoba!



























                                                        chocker- miejski sklep
                                                           t-shirt- cropp
                                                           kurtka- house
                                                          spodnie- cropp
                                                         bootki- house

25 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żebyś dała radę <3 Mnie (niestety), rozłożyło przeziębienie. Ile będzie do nadrobienia w styczniu, wolę nawet nie wiedzieć...
    Również to przyuważyłam. Szczera przyjaźń zdarza się coraz rzadziej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój post jest niestety bardzo prawdziwy. Sama zauważam, że coraz częściej na swojej drodze spotykam osoby dwulicowe.
    PS. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz rade
    Pozdrawiam http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety wszędzie teraz jest takich osób dwulicowych...
    Jeżeli chodzi o brak czasu, to niestety mam to samo i tak jak Ty nie mam kiedy robić zdjęć :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze pamiętam, że w moim otoczeniu pojawiały się takie osoby. Z wiekiem nauczyłam się po prostu odrzucać. Po co mi taka osoba, która za moimi plecami mnie obgaduje i zdradza moje tajemnice?..
    Niestety mi również doskwiera brak czasu i mam ten sam problem, nie mam zdjęć.
    Obserwuję kochana :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z wiekiem się tego nauczyłam.
      Dziękuję za obserwację i chętnie zajrzę do ciebie!

      Usuń
  6. Bardzo nie lubię ludzi dwulicowych, a niestety jest ich bardzo dużo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety to prawda, w dzisiejszych czasach coraz częściej możemy na swojej drodze spotkać takie osoby... Odbiegając od tematu, masz bardzo ładne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz rade! :)
    Bardzo fajne zdjęcia :*
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Określenie 'na topie' raczej nie jest odpowiednie, bo nie sądze, że ludzie wybierają bycie dwylicowym, bo to jest modne. Masz 14 lat, a w tym wieku jest to typowe. Nastolatki dopiero się uczą o życiu i dojrzewają.

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafne jest określenie, że dwulicowość to jedna z najczęściej spotykanych chorób ;)
    Co do stylizacji, napiszę że jest moją ulubioną bo sama tak często się ubieram ;) stylowo i wygodnie moim zdaniem

    >> Pozdrawiam 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwulicowość na topie :O
    Bardzo współczuje że otaczasz się takimi ludźmi

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam mnóstwo dwulicowych osób wokół siebie. I miałam. Tu po mnie jeździli, a gdy zaczęłam osiągać sukcesy, mieli siebie za moich najlepszych przyjaciół. Nienawidzę tego -.-
    Śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/pomys-na-prosty-make-up-dla-brazowych.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :)
    Nie lubie dwulicowych osób staram się od takich trzymać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjecia ! Dwulicowość jest okropna ! Nie życzę nikomu fałszywych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie tak, już kilka razy się przejechałam na ludziach, których miała za przyjaciół....

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety dwulicowość jest teraz na czasie i w sumie przejechałam się na tym, ale teraz otaczam się tylko prawdziwymi przyjaciółmi.
    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie powiedziałabym, aby dwulicowość była " na topie", ale jest ona okropna.
    Ładne zdjęcia :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze znajdzie się ktoś fałszywy, dwulicowy. Czasami jednak tak się tylko może wypadawac, bo z kolei ktoś inny jest po prostu miły.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szczęście w moim otoczeniu nie ma dwulicowych ludzi :>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń