1 gru 2016

Ludzie odchodzą, a wspomnienia zostają.

LUDZIE ODCHODZĄ, A WSPOMNIENIA ZOSTAJĄ!
Tak jak obiecałam, powracam.
Powracam znów z weną twórczą.
Ostatnio dużo rozmyślałam czy tak naprawde powinno sie wspominac to co było? Czy to jest dobre?
W moim odczuciu wspominanie czegoś pozytywnego, czegoś co w przeszłości sprawiło nam dużo radości, czegoś co zostanie w głowie do końca życia faktycznie jest dobre.
Natomiast dołowanie się wszystkimi swoimi błędami za które żałujemy, wszystkimi tymi różnymi niepowodzeniami, które napotykamy na drodze jest stanowczo zabronione!
Powiem wam, że tegoroczne wakacje były po prostu najlepsze.
Najlepsi ludzie, najlepsze wspomnienia.
Teraz po tych kilku miesiącach już ostrej pracy w szkole gdy oglądam te wszystkie zdjęcia, gdy wrzucam kolejne wspomnienie do słoika by o nim jak najdłużej pamiętać mam łzy w oczach.
 
   Grudzień czyli ostatni miesiąc w roku to według mnie najlepszy czas.
Odliczanie do świąt i te wszystkie niezapomniane chwile w rodzinnym gronie. Sama postatam się żeby właśnie w tym miesiącu pojawiło się jak najwięcej postów.
Mam nadzieje, że to co tworzę jest dla was inspiracją i chcecie tutaj powracać.
Jak najbardziej polecam w kolejnym roku stworzyć sobie tzw SŁOIK ZE WSPOMNIENIAMI.
Gdy wydarzy się coś co chcecie zapamiętać, coś dla was ważnego od razu zapisujcie i wkładajcie.
Uwierzcie, że pod koniec roku chętnie będziecie to wszystko czytać i pojawi się nie jeden uśmiech na waszych twarzach.
Zostawiam was ze zdjęciami typowo wakacyjnymi które dużo dla mnie znaczą.
A wy lubicie wspominać i oglądać te wszystkie zdjęcia?
Podzielcie się tym w komentarzu.








spodenki- cropp
top- top shop 
NIE WIEM DLACZEGO POPSUŁA SIĘ JAKOŚĆ ZDJĘĆ...


40 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, ale daj większą czcionkę, bo ciężko odczytać treść. ;) ja wychodzę z założenia, że wspomnienia są super i bardzo lubię do nich wracać. ;) wiadomo, że najczęściej wraca się do tych dobrych, chociaż te złe nas czegoś zawsze uczą. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia. lubię czasem powspominać te dobre rzeczy. do złych staram się nie wracać, bo i tak nic już nie zmienię.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, proszę daj większą czcionkę, bo inaczej pod moją choinką znajdą się okulary :D Wszystkie wspomnienia są dobre, bo jeśli pojawiają się złe to one nas czegoś uczą, wyrabiają naszą osobowość, charakter. Każde wspomnienie ma na Nas jakiś wpływ.

    www.panisliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda że wspomnienia zostają i chociaz chciałoby się o nie zapomnieć niestety się nie da, ale zawsze można postarac się do nich nie wracać,
    ciekawy wpis oby takich więcej;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa od zdjęć aż kipi ciepłem!♡ Tęsknię za latem ;(
    Buziaki, miłego wieczoru xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo ładne. Też mam taki "słoik", a raczej karton. Dobry post, zapraszam do siebie!

    http://shiny-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię oglądać swoje stare zdjęcia, zwłaszcza te z dzieciństwa albo wycieczek szkolnych.
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej wraca się do tych miłych wspomnień!
    Bardzo fajny post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wspominać. Lubię sobie przypominac różne chwile z mojego życia, oglądać pamiątki. Super zdjęcia.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjecia! <3
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że taki słoik wspomnień to świetny pomysł, a zwłaszcza dla osób, które tak jak ja, lubią usiąść z kubkiem herbaty i za pomocą zdjęć lub luźnych zapisków, przenosić się do wspomnień minionych chwil.

    Dzięki za podsunięcie pomysłu, bo teraz sama się zastanawiam czy nie spróbować praktykować tego od Nowego Roku :)

    Pozdrawaiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam całkowicie inne podejście do takich rzeczy, jednak Twój post bardzo mi sie podoba 🔥
    www.pabloinez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, powiało latem :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wspominać najlepsze momenty z mojego życia, a te gorsze wspomnienia są dla mnie nauką na przyszłe lata. Nie odcinam się od przeszłości tylko żyję w zgodzie z nią.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do tej pory oglądam zdjęcia ze swoich wakacyjnych podróży po świecie, motywują mnie żeby dalej wyjeżdżać i poznawać świat! Mimo,że święta coraz bliżej, to uwielbiam wracac do wakacyjnych wspomnien :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię przeglądać zdjęcia z wakacji, te były dla mnie wyjątkowe... zaszłam w ciążę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinno się wspominać, ale tylko te dobre chwile :) Grudzień to dobry miesiąc pod wieloma względami, podsumowanie roku, Święta :) piękne zdjęcia, aż się ciepło dookoła robi :)
    Zapraszam do siebie na labonnyblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem wspomnienia to wspaniała rzecz, czasem mogą nam one posłużyć jako pomoc w trudnych chwilach. Fakt, najgorsze co może być to dołowanie się tymi złymi wspomnieniami. Ja nigdy nie żałuję tego co zrobiłam, bo i tak nie przyniesie to żadnych rezultatów.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam małą radę - pisz większą czcionką. Każde wspomnienie dało mi pewnego rodzaju lekcję. Dlatego też lubię wspominać te złe i dobre wspomnienia.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlatego ja uwielbiam łapać chwile za pomocą fotografii ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspomnienia są wspaniałe. Zawsze możemy "powrócić" do jakiejś chwili. Zdjęcia świetnie nam przypominają o wielu wydarzeniach z naszego życia, dlatego bardzo lubię fotografie i wszystko co jest z nią związane :) Świetny post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem bardzo sentymentalną osobą i oglądanie starych zdjęć sprawia mi dużo radości, ale także dużo bólu.

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny post :) btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj wspominać trochę można, oby nie za dużo.>:) I nie to co było złe!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post zgadzam się z Tobą i super zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ujęłaś w tym poście wszystko co najważniejsze :) Zgadzam się ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, w pełni zgadzam się ze wszystkim co napisałaś! :)
    kpelinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, chyba faktycznie zrobię sobie taki słoik ze wspomnieniami, bo to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy spis ale błagam o większą czcionkę! Ładne zdjęcia.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Bardzo podoba mi się Twoje podejście do życia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia. Masz rację tylko wspomnienia zostają i na szczęście nie da się ich wykasowac z Naszej pamięci.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny post :) Świetnie napisane i fajne zdjęcia. Szkoda tylko, że tekst taki mały :(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/treningowa-playlista.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo tego,że jest grudzień widzę,że zdjęcia z wakacji i ciepłych dni!
    http://s-busz.blogspot.com/2016/12/trendy-zima-2k16-2k17.html

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny post, powodzenia w dalszym pisaniu ;*
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Co roku planuję zrobić taki słoik wspomnień, ale zawsze o tym zapominam! A wspomnienia (te miłe oczywiście) są świetną sprawą!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia! Również wrocilam :)
    Myślę ze każdy potrzebuje czasu żeby wena wróciła ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Phen375 really paintings. How can it fail. a person who is aware of a little approximately the proper functioning.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń