2 sty 2017

Happy New Year + nowości od Zaful

Witam was bardzo serdecznie już w nowym roku, 2017.
Mam nadzieję, że pozytywnie minęły wam święta jak i sylwester.
W moim przypadku wszystko było świetnie.
Bardzo miło spędziłam czas i z uśmiechem na twarzy przywitałam nowy rok, w który pokładam takie wielkie nadzieje.


Ostatnimi czasy dostałam moje pierwsze zamówienie od firmy Zaful z którego jestem bardzo zadowolona.
Wyczekiwałam na nie dość długo bo 2-3 tygodnie, ale było warto.
Tutaj jego zawartość:



 
Bluza z Alienem
Z niej jestem najbardziej zadowolona jest milusia i ciepła no i powiedzcie sami, prezentuje się też całkiem fajnie.
 
 
 
 
Chocker
Jak widzieliście pewnie w poprzednich notkach uwielbiam chocker'y, więc musiałam mieć także i ten.
 
                
                       I już ostatnią rzeczą jest kurteczka. Coś w stylu tak zwanej bomberki lecz pomimo,że
                      zamówiłam największy możliwy rozmiar jest dla mnie za mała.
                      Poza tym, wygląda troszkę inaczej niż na stronie, ale myślę, że ubrana będzie jakże
                      ładnie wyglądać!
                       Z przodu klasycznie na suwak.



Z okazji, że mamy już nowy rok chciałabym wam życzyć, żeby przyniósł wam same radosne chwile, jak najmniej zmartwień. Niech będzie o wiele lepszy od poprzedniego, a czy tak będzie to zależy tylko od was.
I pamiętajcie dążcie do celu, miejcie marzenia które nie koniecznie wszystkim muszą się podobać.
 
 




Będzie mi bardzo miło jak poklikacie w linki bo to dla mnie ważne!
Bluza z Alienem KLIK
Chocker KLIK
BOMBERKA KLIK
Spodnie- Cropp
Torebka- Cropp
Buty- House

33 komentarze:

  1. Fajne zakupy, szkoda, że bluza jest za mała, bo mogłaby wyglądać genialnie!

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta torebka! :) Też uwielbiam chokery :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zamówienie!
    Najbardziej podoba mi się bluza z kosmitą :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza bardzo mi się podoba :) Torebka cudowna!
    W linki poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza z alienem faktycznie super. :D I jeśli mogłabym tylko coś zaznaczyć - choker, nie choCker.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. 2/3 tygodnie to standardowy czas oczekiwania na zamówienie z tych stron ;) Fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie modne ubrania na czasie ;) Bomberka wymiata zdecydowanie, z chęcią nosiłabym taką bo spodobał mi się napis :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zamowienie! :) bomberka jest mistrzowska :) Udanego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zamówienia ☺ śliczne zdjęcia
    Szczęśliwego Nowego Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy! Zwłaszcza ta bluza z alienem :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy ;)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zamówienie, super jest ta bluza ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam firmę ZAFUL, mają tyle świetnych ubrań <3
    Świetnie wyglądasz. :*

    http://stylistfashioon.pl/?p=58

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomberka i torebka super, ciekawy wpis, ładne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zakup. muszę mojej dziewczynie kupić w tym stylu bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna bluza! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio przeglądałam insta i zastanawiałam się gdzie można kupić taką bluzę ponieważ mega mi się spodobała :) Teraz już wiem :)) Świetne rzeczy! Samej pomyślności w Nowym Roku <3

    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny masz gust :) ja tez uwielbiam chockery ale nie bardzo wiem z czym je nosci...moze kolejny post o tym jak wpadoac chcocker do codziennej stylizacji?
    btw zapraszam do mnie na nowy post
    wakacje w srodku zimy...zapraszam do Tajlandii :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy ^^ kocham bluzy a szczególnie takie

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się torebka, lubię frędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super bluza :) szkoda ze kurtka za małą jest na Ciebie, bo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Super bluza. Zakochałam się w torebce. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta bomberka :) Sama taką bym sobie kupiła! Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam bluzę z alienem! Świetnie w niej wyglądasz kochana! :*

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają takie torby w stylu boho. Szkoda, że kurtka jest za mało. Na pewno świetnie byś w niej wyglądała.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Choker i kurteczka wyglądają świetnie, szkoda że przyszła za mała :(
    Poklikałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń